
Cursuscode
![]() |
Cursustitel
![]() |
Niveau
![]() |
EC
![]() |
Tijdslot
![]() |
REL
![]() |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Creativiteit in de vroegmoderne stad: de gouden en grauwe eeuwen van Antwerpen, Parijs en Amsterdam | 2 | 7,5 | AB | KP |
||
|
|||||||
|
Eindwerkstuk BA Literatuurwetenschap | 3 | 7,5 | - | EA |
||
|
|||||||
|
Eindwerkstuk BA Nederlands | 3 | 7,5 | - | EB |
||
|
Cursuscode
![]() |
Cursustitel
![]() |
Niveau
![]() |
EC
![]() |
Tijdslot
![]() |
REL
![]() |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Europa en de Ander: uitwisseling of uitbuiting? | 3 | 7,5 | D | KP |
||
|
|||||||
|
Eindwerkstuk BA Literatuurwetenschap | 3 | 7,5 | - | EA |
||
|
|||||||
|
Corpora en tools in de Neerlandistiek | 3 | 7,5 | C | EB |
||
|
|||||||
|
Eindwerkstuk BA Nederlands | 3 | 7,5 | - | EB |
||
|
Cursuscode
![]() |
Cursustitel
![]() |
Niveau
![]() |
EC
![]() |
Tijdslot
![]() |
REL
![]() |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Nederlandstalige teksten en culturen 1500-1800 | 2 | 7,5 | C | V |
||
|
|||||||
|
De jeugd had de toekomst: educatie en jeugdidentiteit tussen traditie en vernieuwing in vroegmodern Europa | 3 | 7,5 | A | KP |
||
|
|||||||
|
Eindwerkstuk BA Literatuurwetenschap | 3 | 7,5 | - | EA |
||
|
|||||||
|
Literary Toolbox | 3 | 7,5 | C | EA |
||
|
|||||||
|
Corpora en tools in de Neerlandistiek | 3 | 7,5 | C | EB |
||
|
|||||||
|
Eindwerkstuk BA Nederlands | 3 | 7,5 | - | EB |
||
|
Cursuscode
![]() |
Cursustitel
![]() |
Niveau
![]() |
EC
![]() |
Tijdslot
![]() |
REL
![]() |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Katholieken, Protestanten, Joden, Moslims: getuigen en monumenten van religieus conflict, 1400-1800 | 3 | 7,5 | AD | KP |
||
|
|||||||
|
Basiscursus letterkundig onderzoek | 2 | 7,5 | B | BC |
||
|
|||||||
|
Eindwerkstuk BA Literatuurwetenschap | 3 | 7,5 | - | EA |
||
|
|||||||
|
Eindwerkstuk BA Nederlands | 3 | 7,5 | - | EB |
||
|