
Cursuscode
![]() |
Cursustitel
![]() |
Niveau
![]() |
EC
![]() |
Tijdslot
![]() |
LU
![]() |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Cognitieve neurowetenschap voor Geesteswetenschappers | 2 | 7,5 | C | EN |
||
|
|||||||
|
Hoe talen verschillen | 3 | 7,5 | B | EN |
||
|
|||||||
|
Inleiding Media & Communicatie | 1 | 7,5 | C | EN |
||
|
|||||||
|
Interculturele communicatie | 3 | 7,5 | D | EN |
||
|
|||||||
|
Literaire analyse | 1 | 7,5 | BC | EN |
||
|
|||||||
|
Multimodale Communicatie: Analyse van tekst & beeld | 1 | 7,5 | AD | EN |
||
|
|||||||
|
Tweede-taalontwikkeling | 2 | 7,5 | A | EN |
||
|
|||||||
|
Banned Books: Literature and Freedom of Speech | 2 | 7,5 | BD | NL |
||
|
|||||||
|
Eerste-taalontwikkeling | 2 | 7,5 | C | NL |
||
|
|||||||
|
Experimental Psycholinguistics | 3 | 7,5 | B | NL |
||
|
|||||||
|
From Language to Linguistics | 1 | 7,5 | C | NL |
||
|
Cursuscode
![]() |
Cursustitel
![]() |
Niveau
![]() |
EC
![]() |
Tijdslot
![]() |
LU
![]() |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Taal en betekenis | 3 | 7,5 | D | DU |
||
|
|||||||
|
Communicatie, emotie en overtuigingskracht | 3 | 7,5 | D | EN |
||
|
|||||||
|
Competitieve kunsten in de Renaissance | 3 | 7,5 | C | EN |
||
|
|||||||
|
Dante's Afterlives: testi e ricezione | 3 | 7,5 | D | EN |
||
|
|||||||
|
Face-to-Face Communicatie | 1 | 7,5 | AD | EN |
||
|
|||||||
|
Lingue e culture a contatto | 3 | 7,5 | B | EN |
||
|
|||||||
|
Nederlandse taal en teksten door de eeuwen heen | 3 | 7,5 | BC | EN |
||
|
|||||||
|
Nieuwe Media en Communicatie | 1 | 7,5 | C | EN |
||
|
|||||||
|
Taal en betekenis | 3 | 7,5 | D | EN |
||
|
|||||||
|
Taal en cognitie in normale en verstoorde ontwikkeling | 3 | 7,5 | C | EN |
||
|
|||||||
|
Contesting the Past | 3 | 7,5 | BD | NL |
||
|
|||||||
|
Dante's Afterlives: testi e ricezione | 3 | 7,5 | D | NL |
||
|
|||||||
|
Lingue e culture a contatto | 3 | 7,5 | B | NL |
||
|
|||||||
|
Meaning in Language | 2 | 7,5 | BC | NL |
||
|
|||||||
|
Migration and Diaspora | 3 | 7,5 | BD | NL |
||
|
Cursuscode
![]() |
Cursustitel
![]() |
Niveau
![]() |
EC
![]() |
Tijdslot
![]() |
LU
![]() |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
De letterkundig onderzoeker aan het werk | 3 | 7,5 | BC | DU |
||
|
|||||||
|
Adquisición y didáctica del español | 3 | 7,5 | B | EN |
||
|
|||||||
|
Artisti e letterati: transmedialità dal medioevo a oggi | 3 | 7,5 | B | EN |
||
|
|||||||
|
Bestuur en management van talige diversiteit | 3 | 7,5 | D | EN |
||
|
|||||||
|
Boek en film. Moderne en historische verhalen in Nederlandse en internationale boekverfilmingen. | 2 | 7,5 | A | EN |
||
|
|||||||
|
De gevoelige communicator | 3 | 7,5 | C | EN |
||
|
|||||||
|
De jeugd had de toekomst: educatie, jeugdcultuur en vernieuwing in vroegmodern Europa | 3 | 7,5 | A | EN |
||
|
|||||||
|
De letterkundig onderzoeker aan het werk | 3 | 7,5 | BC | EN |
||
|
|||||||
|
Literatur nach 1800: Von der Romantik bis zur Gegenwart | 2 | 7,5 | AD | EN |
||
|
|||||||
|
Meertaligheid: grammaticale, cognitieve en sociale aspecten | 3 | 7,5 | B | EN |
||
|
|||||||
|
Tekstanalyse en tekstverwerking: teksten en hoe ze gelezen worden | 3 | 7,5 | D | EN |
||
|
|||||||
|
Adquisición y didáctica del español | 3 | 7,5 | B | NL |
||
|
|||||||
|
Artisti e letterati: transmedialità dal medioevo a oggi | 3 | 7,5 | B | NL |
||
|
|||||||
|
Literatur nach 1800: Von der Romantik bis zur Gegenwart | 2 | 7,5 | AD | NL |
||
|
|||||||
|
Semantics and Pragmatics | 3 | 7,5 | D | NL |
||
|
|||||||
|
Utopian Imagination | 3 | 7,5 | BD | NL |
||
|
|||||||
|
Adquisición y didáctica del español | 3 | 7,5 | B | SP |
||
|
Cursuscode
![]() |
Cursustitel
![]() |
Niveau
![]() |
EC
![]() |
Tijdslot
![]() |
LU
![]() |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Literature and Dissent | 3 | 7,5 | BD | DU |
||
|
|||||||
|
Literatur vor 1800: Vom Mittelalter bis zur Goethezeit | 2 | 7,5 | C | EN |
||
|
|||||||
|
Migrazioni al plurale | 3 | 7,5 | B | EN |
||
|
|||||||
|
Psychologie van de Communicator | 2 | 7,5 | D | EN |
||
|
|||||||
|
Stilistische analyse van Nederlandse teksten | 3 | 7,5 | BC | EN |
||
|
|||||||
|
Variatie en verandering in taal | 3 | 7,5 | B | EN |
||
|
|||||||
|
Language Acquisition and Language Structure | 3 | 7,5 | BD | NL |
||
|
|||||||
|
Literatur vor 1800: Vom Mittelalter bis zur Goethezeit | 2 | 7,5 | C | NL |
||
|
|||||||
|
Phonetics: the Study of Speech | 2 | 7,5 | C | NL |
||
|